divendres, 29 d’agost del 2008

Amb la llengua a fora


Els primers dies d'aquesta setmana han estat intensos. Primer acabant el cartell de la festa del 19 de setembre a Argentona (Ja en parlarem d'això). El dimecres "bolu" a la Festa Major de Pineda de Mar. Tot estava ben organitzat, moltes barraques, una bona carpa i un escenari molt digne, tot ben coordinat, fins i tot en van reservar un lloc al backstage (Tot i que van escriu DJ enlloc de PD, encara feina per fer).

Podríem dir que tot va sonar bé, segons els comentaris de la gent que hi era, jo a dalt no tenia monitor i no sé com va sonar, però bé, el que importa és la gent s'ho va passar bé i va ballar. Gràcies gent de l'Alt Maresme i els que vingueren de més al sud de la comarca.

Per acabar la setmana, dos encàrrecs de dissenys de cartells d'actes relacionats amb la diada, ja els penjarem més endavant. Acabem el post, amb un enllaç d'una notícia sobre la creació de la xarxa Pd Cat.

2 comentaris:

Marta Cava ha dit...

Senyor Andreu B,

mal les discrepàncies que vàrem tindre la passada nit de dimecres, li coomunico que la seva actuació de dissabte va ésser molt positiva, com a personeta del públic que vaig ésser vaig gaudir molt (tot i que hi havia gent que anava a per altres temes).

Tot i que vaig trobar a faltar alguna de les seves grans peces, mentres segueixi punxant Massilia, jo ja sóc feliç.

Salutacions cordials.


PS: No et pensis que m'he donat un cop al cap i ara parlo així, és més que res que si m'he d'adreçar a l'astre (o líder, com vulguis dir-li) s'ha de fer amb respecte xD.

Una abraçada!

fotlifoc ha dit...

Gràcies per la felicitació!
Si us plau prou de parlar d'astre, lider o altres conyes que us inveteu. Massilia per molts anys, ja em diràs que vas trobar a faltar però aquesta tardor s'ha de fer renovació d'inventari, espero que us agradin les novetats.

Vinga xula!