dimecres, 24 de setembre del 2008

Un altre jo

Rascant per trobar un altre jo
esperant que sigui millor,
demano ajut a deïtats
que mai ningú m'ha presentat.

Si no tinc res per compartir
no sé que hi faig en el teu món,
aquest no és el millor moment
però és l'únic moment que ara tinc.

El ferro del fred d'un hivern massa dur
la llum de la flama de l'amor perdut,
la por d'estar prop
i lluny de tu

Donam la força que no tinc
fes primavera a la tardor,
encara que ara tingui por
encara que ara jo no soc jo

No em costa demana perdó
és fàcil i no porta enlloc,
no crec que sigui això el que vols
estranya gent als penitents.

Encara que ara tingui por
encara que ara jo no soc jo.
donam la força que no tinc
fes primavera a la tardor.

Si no tinc res per compartir
quatre buides cançons d'amor,
Rascant per trobar un altre jo
esperant que sigui millor.

Un altre jo
Quimi Portet

3 comentaris:

Sedinis ha dit...

Bauntis! Ainx no...! Andriu!!

cap de setmana tranquil·let, oi? a veure si diumenge tenim una estoneta per fer un cofi!


per cert... ja explicaràs, si vols, aquest altre jo, tot i que el d'ara no està pas tant malament! ;)

àpa-li, un b7!

Som lo que semblem ha dit...

Nano! ara m'has arribat al cor! aquesta cançó és maquissima...
Ànims,ja vindrem a fer visites maresmenques quan em donguin algun permís per sortir de la presó de Can fanga...

fotlifoc ha dit...

Ja farem un pastís amb una llima a dins, perquè puguis serrar els barrots de la garjola...